Powiat Lubański

ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań

„Dostosowanie NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. do niwelowania skutków pandemii COVID-19”

Remont istniejącego oddziału na potrzeby utworzenia oddziału „co-vidowego” w Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z.o.o.

Zakres prac obejmował:

  • wykonanie kompletnych prac remontowych, rozbiórkowych, budowlano-instalacyjnych w celu dostosowania istniejących pomieszczeń szpitalnych zlokalizowanych w części III piętra budynku NZOZ Łużyckiego Centrum Medycznego w Lubaniu na potrzeby oddziału zakaźnego;
  • dostawę wyposażenia, to jest m.in. łóżek szpitalnych, szafek, komputerów, sprzętu pomocniczego i medycznego;
  • remont i dostosowanie istniejących pomieszczeń do nowych założeń przy zasadzie po-legającej na wykorzystaniu w maksymalnym zakresie istniejącej struktury.

W ramach remontu oddziału zrealizowano następujące prace:

  • wyburzenie ścian,
  • postawienie nowych ścian działowych zgodnie z koncepcją funkcjonowania nowego oddziału,
  • doprowadzenie nowej instalacji kanalizacyjnej oraz ciepłej wody, zimnej wody i cyrkulacji, zabezpieczenie starej instalacji,
  • utworzenie nowych toalet w tym 3 dla osób niepełnosprawnych wraz z pełnym wypo-sażeniem,
  • demontaż i montaż nowych grzejników,
  • rozprowadzenie nowej instalacji elektrycznej wraz z nową tablicą rozdzielczą oraz montaż nowego oświetlenia,
  • montaż instalacji wentylacji i klimatyzacji,
  • dostawę i montaż dwóch agregatów prądotwórczych (przygotowanie podłoża, posadowienie, podłączenie, uruchomienie),
  • dostawę i montaż nowej rozdzielni elektrycznej szpitalnej wraz podłączeniem i uruchomieniem wraz z dokumentacją niezbędną do złożenia dla dostawcy energii elek-trycznej w zakresie , układów samoczynnego załączania rezerwowego zasilania obiektu z agregatu prądotwórczego,
  • rozprowadzenie nowej instalacji gazów medycznych,
  • rozprowadzenie nowej instalacji przyzywowej dla pacjentów,
  • montaż nowych drzwi,
  • montaż nowych sufitów podwieszanych,
  • szpachlowanie i malowanie wszystkich ścian,
  • montaż odbojników,
  • montaż nowych mebli,
  • montaż wykładziny podłogowej oraz ściennej,
  • dostawę nowych łóżek oraz stolików przyłóżkowych – 40 szt.,
  • dostawę pomp infuzyjnych – 5 szt.,
  • dostawę kardiomonitorów – 5 szt.,
  • dostawę komputerów wraz z oprogramowaniem biurowym – 2 szt.,
  • dostawę stojaków na kroplówki – 5 szt.,
  • końcowe sprzątanie całości remontowanego oddziału,
  • przekazanie dokumentacji powykonawczej.

Zdjęcia w trakcie realizacji

Zdjęcia po realizacji