ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań
„Dostosowanie NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. do niwelowania skutków pandemii COVID-19”
Remont istniejącego oddziału na potrzeby utworzenia oddziału „co-vidowego” w Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z.o.o.
Zakres prac obejmował:
- wykonanie kompletnych prac remontowych, rozbiórkowych, budowlano-instalacyjnych w celu dostosowania istniejących pomieszczeń szpitalnych zlokalizowanych w części III piętra budynku NZOZ Łużyckiego Centrum Medycznego w Lubaniu na potrzeby oddziału zakaźnego;
- dostawę wyposażenia, to jest m.in. łóżek szpitalnych, szafek, komputerów, sprzętu pomocniczego i medycznego;
- remont i dostosowanie istniejących pomieszczeń do nowych założeń przy zasadzie po-legającej na wykorzystaniu w maksymalnym zakresie istniejącej struktury.
W ramach remontu oddziału zrealizowano następujące prace:
- wyburzenie ścian,
- postawienie nowych ścian działowych zgodnie z koncepcją funkcjonowania nowego oddziału,
- doprowadzenie nowej instalacji kanalizacyjnej oraz ciepłej wody, zimnej wody i cyrkulacji, zabezpieczenie starej instalacji,
- utworzenie nowych toalet w tym 3 dla osób niepełnosprawnych wraz z pełnym wypo-sażeniem,
- demontaż i montaż nowych grzejników,
- rozprowadzenie nowej instalacji elektrycznej wraz z nową tablicą rozdzielczą oraz montaż nowego oświetlenia,
- montaż instalacji wentylacji i klimatyzacji,
- dostawę i montaż dwóch agregatów prądotwórczych (przygotowanie podłoża, posadowienie, podłączenie, uruchomienie),
- dostawę i montaż nowej rozdzielni elektrycznej szpitalnej wraz podłączeniem i uruchomieniem wraz z dokumentacją niezbędną do złożenia dla dostawcy energii elek-trycznej w zakresie , układów samoczynnego załączania rezerwowego zasilania obiektu z agregatu prądotwórczego,
- rozprowadzenie nowej instalacji gazów medycznych,
- rozprowadzenie nowej instalacji przyzywowej dla pacjentów,
- montaż nowych drzwi,
- montaż nowych sufitów podwieszanych,
- szpachlowanie i malowanie wszystkich ścian,
- montaż odbojników,
- montaż nowych mebli,
- montaż wykładziny podłogowej oraz ściennej,
- dostawę nowych łóżek oraz stolików przyłóżkowych – 40 szt.,
- dostawę pomp infuzyjnych – 5 szt.,
- dostawę kardiomonitorów – 5 szt.,
- dostawę komputerów wraz z oprogramowaniem biurowym – 2 szt.,
- dostawę stojaków na kroplówki – 5 szt.,
- końcowe sprzątanie całości remontowanego oddziału,
- przekazanie dokumentacji powykonawczej.
Zdjęcia w trakcie realizacji






















Zdjęcia po realizacji
















